Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W sieci terminów

Leszek Grabowy
Od kilku dni internetowa kawiarenka Marzanny i Roberta Dudków już działa.  FOT. LESZEK GRABOWY
Od kilku dni internetowa kawiarenka Marzanny i Roberta Dudków już działa. FOT. LESZEK GRABOWY
Telekomunikacja Polska miesiącami zwodziła właścicieli kawiarenki internetowej. Robert i Marzanna Dudkowie ponad pięć miesięcy czekali na podłączenie sieci do ich kawiarenki internetowej.

Telekomunikacja Polska miesiącami zwodziła właścicieli kawiarenki internetowej.

Robert i Marzanna Dudkowie ponad pięć miesięcy czekali na podłączenie sieci do ich kawiarenki internetowej. Przez prawie pół roku Telekomunikacja Polska zwodziła ich i podawała coraz to nowe terminy montażu łącza. – Gdyby nie wasza interwencja, prawdopodobnie musielibyśmy zamknąć interes – mówi pani Marzanna

Marzanna i Robert Dudkowie od wielu lat prowadzili w Bolesławcu kawiarenkę internetową. W październiku ubiegłego roku zgłosili w Telekomunikacji zamiar zmiany miejsca prowadzenia działalności. Pani Marzanna zadzwoniła do „Niebieskiej linii” TP. S.A. Od konsultanta dowiedziała się, że czas na przeniesienie linii telefonicznej i łącza może potrwać do 30 dni. – Termin mi odpowiadał, bo w międzyczasie mogliśmy przeprowadzić remont nowego obiektu i spokojnie przenieść kawiarenkę – mówi Marzanna Dudek.
Pod koniec listopada Robert Dudek zadzwonił ponownie na „Błękitną linię” z pytaniem, kiedy nastąpi przeniesienie linii. – Od konsultanta usłyszałem, że po niedzieli, czyli po 1 listopada ubiegłego roku – opowiada pan Robert. – Jednak w wyznaczonym terminie nikt się nie zjawił. Zadzwoniłem po raz kolejny i wtedy usłyszałem, że łącze będzie po kolejnej niedzieli, trzeba tylko cierpliwie poczekać.

I Dudkowie czekali. Jednak tych „po niedzieli” było coraz więcej. W końcu zdesperowane małżeństwo na początku marca zwróciło się do nas o pomoc. – Ze względów technicznych nie mogliśmy zainstalować telefonu we wskazanym miejscu. – powiedział nam w marcu Wojciech Jabczyński z wrocławskiego oddziału TP S.A. – Klientka została o tym poinformowana. Wysłaliśmy do pani Marzanny aneks do umowy. Abonentka ma już przeniesiony telefon, a w najbliższych dniach będzie miała stały dostęp do Internetu.
Niestety, najbliższe dni zamieniły się w tygodnie. TP S.A znowu nie dotrzymała obiecanego terminu. Ponownie interweniowaliśmy. Tym razem skutecznie. Od kilku dni kawiarenka Dudków jest czynna. – Gdyby nie wasza pomoc, czekalibyśmy kolejne miesiące i musielibyśmy zamknąć interes – mówi Marzanna Dudek. – Dziękujemy za pomoc.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na boleslawiec.naszemiasto.pl Nasze Miasto