Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Obrońca pacjentów

(LEG)
FOT. LESZEK GRABOWY | Barbara Kozomarycz
FOT. LESZEK GRABOWY | Barbara Kozomarycz
Nie jesteś zadowolony z lekarza? Idź do rzecznika Nie wszyscy pacjenci wiedzą, gdzie zgłaszać skargi dotyczące złego potraktowania ich przez lekarza, czy pielęgniarkę.

Nie jesteś zadowolony z lekarza? Idź do rzecznika
Nie wszyscy pacjenci wiedzą, gdzie zgłaszać skargi dotyczące złego potraktowania ich przez lekarza, czy pielęgniarkę. Przez wiele lat tymi sprawami zajmował się dyrektor ZOZ. Teraz skargi i wnioski można zgłaszać do rzecznika praw pacjenta. W bolesławieckiej placówce funkcję tę pełni Barbara Kozomarycz.
- Podstawowym celem mojej działalności jest ochrona praw pacjenta - mówi Barbara Kozomarycz. - Do moich obowiązków należy również analiza skarg i zażaleń oraz nadzór nad listą pacjentów, oczekujących na świadczenia medyczne.
Biuro rzecznika praw pacjenta mieści się w budynku dyrekcji ZOZ-u, przy ul. Jeleniogórskiej.

od 7 lat
Wideo

Tadeusz Płużański - Dlaczego warto pielęgnować pamięć o wyklętych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na boleslawiec.naszemiasto.pl Nasze Miasto