Nie jesteś zadowolony z lekarza? Idź do rzecznika
Nie wszyscy pacjenci wiedzą, gdzie zgłaszać skargi dotyczące złego potraktowania ich przez lekarza, czy pielęgniarkę. Przez wiele lat tymi sprawami zajmował się dyrektor ZOZ. Teraz skargi i wnioski można zgłaszać do rzecznika praw pacjenta. W bolesławieckiej placówce funkcję tę pełni Barbara Kozomarycz.
- Podstawowym celem mojej działalności jest ochrona praw pacjenta - mówi Barbara Kozomarycz. - Do moich obowiązków należy również analiza skarg i zażaleń oraz nadzór nad listą pacjentów, oczekujących na świadczenia medyczne.
Biuro rzecznika praw pacjenta mieści się w budynku dyrekcji ZOZ-u, przy ul. Jeleniogórskiej.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?