Obrońca pacjentów

(LEG)
FOT. LESZEK GRABOWY | Barbara Kozomarycz
FOT. LESZEK GRABOWY | Barbara Kozomarycz
Nie jesteś zadowolony z lekarza? Idź do rzecznika Nie wszyscy pacjenci wiedzą, gdzie zgłaszać skargi dotyczące złego potraktowania ich przez lekarza, czy pielęgniarkę.

Nie jesteś zadowolony z lekarza? Idź do rzecznika
Nie wszyscy pacjenci wiedzą, gdzie zgłaszać skargi dotyczące złego potraktowania ich przez lekarza, czy pielęgniarkę. Przez wiele lat tymi sprawami zajmował się dyrektor ZOZ. Teraz skargi i wnioski można zgłaszać do rzecznika praw pacjenta. W bolesławieckiej placówce funkcję tę pełni Barbara Kozomarycz.
- Podstawowym celem mojej działalności jest ochrona praw pacjenta - mówi Barbara Kozomarycz. - Do moich obowiązków należy również analiza skarg i zażaleń oraz nadzór nad listą pacjentów, oczekujących na świadczenia medyczne.
Biuro rzecznika praw pacjenta mieści się w budynku dyrekcji ZOZ-u, przy ul. Jeleniogórskiej.

Religia i etyka w szkole. Kto ma kształcić nauczycieli etyki?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie