(BOLESŁAWIEC) Po raz drugi młodzież ze Społecznego Zespołu Szkół Zawodowych „Studium” przygotowała minitargi turystyczne. Zaprezentowały się biura podróży, przewoźnicy, hotele i pensjonaty.
Uczniowie z dwóch klas technikum hotelarskiego zorganizowali drugą edycją targów turystycznych. Tym razem oferty dotyczyły sezonu zimowego.
- Dzięki targom uczniowie widzą jak wygląda turystyka od strony marketingowej - twierdzi Dariusz Jośko, dyrektor „Studium”. - To bardzo ważny element edukacji w tych klasach,
W pierwszej edycji biura turystyczne pomagały uczniom, teraz zdecydowały się na prezentacje swoich ofert. Widzowie to młodzież z innych szkół. Targi zwiedzili uczniowie dwóch gimnazjów, I LO, „ekonoma” i „elektronika”. Wśród wystawców znalazły się bolesławieckie biura podróży - Perfekt, PKS, Vica Tour. Nie zabrakło ofert hoteli i pensjonatów. Dodatkowymi atrakcjami była prezentacja internetowego systemu rezerwacji i systemu sieci informacji turystycznej. PKS pokazał swój najlepszy autokar. Impreza ciekawa i z perspektywą. Zwiedzający mieli w czym wybierać. Propozycje biur dotyczyły noworocznych szaleństw w Polsce, Austrii, Włoszech, Francji, na Malcie i Słowacji. Dla szkół pojawiło się wiele ofert wyjazdów na zielone szkoły oraz kursy językowe. Uczniowie ze „Studium” zapewniają, że targi będą kontynuowane.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?